نوشته شده توسط : علی

 

 
Rate this post

در گزارشی تازه از که توسط تام لی از طرف Fundstrat منتشر شده، گفته می شود که درآمد حاصل از استخراج بیت کوین در حال حاضر سودی به همراه ندارد و فقط در سطحی است که هزینه را پوشش می دهد و این به خاطر افت قیمت بیت کوین در چند روز اخیر است. این خبر را CNBC منتشر کرده است.

لی در گزارش خود می گوید که در حال حاضر استخراج هر سکه بیت کوین در حدود ۸,۰۳۸ دلار هزینه دارد، در حالی که بیت کوین در زمان نوشتن این خبر ۸,۰۲۱ دلار ارزش دارد.

مدلی که در آن Fundstrat برای محاسبه هزینه استخراج یک سکه بیت کوین مورد استفاده قرار داده است شامل هزینه تجهزات، دستگاه های خنک کننده و هزینه برق می باشد که ۶ سنت به ازای هر کیلو وات ساعت در نظر گرفته شده است. مدیر بخش اطلاعات کمی Fundstrat، سم داکتر گفته است که قیمت جایگزین کردن تجهیزات بیش از نصف کل هزینه استخراج، تمام می شود.

استخراج کنندگان ارز های رمزپایه همچنین از کارمزد تراکنش ها نیز کسب درآمد می کنند که اخیرا آن درآمد نیز کاهش پیدا کرده است. طبق داده های BitInfoCharts متوسط کارمزد تراکش در ۲۴ اسفند در حدود ۰٫۲۱ دلار بوده است و این در حالی است که این مقدار در ۲ دی بالای ۳۴ دلار بوده است.

چارلی هیتر، مدیر عامل وبسایت CryptoCompare به CNBC گفته بود که استخراج کنندگان در حال حاضر نصف درآمدی که در ماه دی داشته اند را کسب می کنند که علاوه بر مشکل کاهش قیمت، افزایش محبوبیت استخراج بیت کوین هم یکی از دلایل آن است.

طبق گفته داکتر از سوی Fundstrat، اگر قیمت بیت کوین به ۳,۰۰۰ تا ۴,۰۰۰ دلار برسد، دست از استخراج می کشند و او همچنین افزود که استخراج بیت کوین در دی ماه ۱۳۹۳ هم به حالتی رسیده بود که درآمد آن با مخارج یکسان بود و در آن زمان هر بیت کوین قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار داشت.

به هر حال، CNBC می نویسد که استخراج کنندگان چینی بیت کوین احتمالا حتی در صورتی که قیمت بیت کوین به جایی برسد که ضرر کنند نیز به استخراج آن ادامه می دهند و دلیل آن این است که علاقه آن ها به انتقال درآمد های خود به جایی که دست دولت چین به آن نرسد، زیاد است.

به دلیل افزایش هزینه های مصرف انرژی که استخراج ارز های رمزپایه به همراه داشته است، برخی منتقدان درباره تاثیر احتمالی و منفی این کار بر روی محیط زیست و این که فواید این کار کمتر از ضرر های آن است، ابراز نگرانی کرده اند.

پیش از این گزارش هایی مبنی بر فراوانی گزینه های تامین انرژی های تجدید پذیر و همچنین ویژگی هایی که ارز های رمزپایه برای کشور های بدون سیستم بانکی یا کشور هایی با تورم بالا مانند ونزوئلا دارد، منتشر شد که این احتمالا به این معناست که مصرف بالای برق مشکلی به حساب نمی آید.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

به طور خلاصه پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که امکانات منحصر به فردی را در اختیار مشتریانش قرار می دهد که در نمونه های مشابهی مانند پی پال مشاهده نمی شود. شما به سادگی می توانید بخشی از موجودی حساب پرفکت مانی خود را به ارز دیگری تبدیل یا با آن بیت کوین خرید کنید. این قابلیت های خاص و منحصر به فرد باعث شده تا سیستم پرداخت پرفکت مانی جذابیت زیادی برای مشتریان پرداخت های اینترنتی داشته باشد. از طرفی کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها امکان شارژ حساب پرفکت مانی را ندارند و معمولا یکی از ساده ترین روش ها برای این کار استفاده از صرافی های آنلاین است. از این رو در این نوشته به آموزش خرید پرفکت مانی ارزان (دلار) به صورت آنلاین از طریق وبسایت Pay98 می پردازیم.

ارجاع سریع :

آموزش ارسال درخواست خرید با پرفکت مانی

نکات مهم در رابطه با استفاده از خدمات پرفکت مانی

آموزش خرید پرفکت مانی ارزان (ووچر و شارژ به دلار)

پیش از هر چیز برای خرید پرفکت مانی از وبسایت Pay98 می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

 

ثبت نام در وبسایتثبت نام در وبسایت – آموزش خرید پرفکت مانی

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت Pay98 اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت ناموارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام – آموزش خرید پرفکت مانی

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای خرید پرفکت مانی می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات پرفکت مانی و سپس شارژ حساب پرفکت مانی را انتخاب کنید.

منوی خرید دلار پرفکت مانیمنوی خرید دلار پرفکت مانی – آموزش خرید پرفکت مانی

پس از انتخاب از منوی سمت راست به صفحه مخصوص فرم درخواست شارژ پرفکت مانی هدایت می شوید که مطابق تصویر زیر است.

فرم درخواست شارژ پرفکت مانیفرم درخواست شارژ پرفکت مانی – آموزش خرید پرفکت مانی

در این بخش باید اطلاعات خواسته شده را به دقت کامل کنید. در کادر میزان ارز می بایست میزان پرفکت مانی درخواستی برای خرید را به دلار وارد کنید. پس از ورود مبلغ به صورت خودکار مبلغ قابل پرداخت به تومان نمایش داده می شود. در پایین در بخش شناسه کیف پولمی بایست، آدرس کیف پول پرفکت مانی خود را وارد کنید. در بخش دارای توضیحات می توانید توضیحی را وارد کنید که در زمان انجام تراکنش توسط Pay98 وارد شود. دارای کد امنیتی تنها زمانی می بایست فعال شود که قبلا این قابلیت را در حساب پرفکت مانی خود فعال کرده باشید که به منظور دریافت تراکنش می بایست کد را به Pay98 ارائه کنید. در بخش توضیحات اضافه هر توضیحی که احساس می کنید نیاز است تا کارشناسان ما در جریان آن باشند را بنویسید. در نهایت پس از بررسی صحت اطلاعات وارد شده، گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید.

نکته : در صورتی که مبلغ قابل پرداخت سفارش شما بیشتر از ۳۰۰ هزارتومان باشد می بایست پیش از ثبت درخواست ابتدا اطلاعات هویتی، مالی و تصویر مدارک شناسایی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه پروفایل را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (در صورت خرید برای یک شرکت)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. پس از انتخاب ثبت تغییرات می بایست درخواست تایید تلفن همراه و تلفن ثابت را ارسال کنید.

تکمیل اطلاعات فردیتکمیل اطلاعات فردی

روند تایید تلفن همراه به این صورت است که پس از درخواست تایید شماره، طبق توضیحات یک کد به شماره وارد شده پیامک می شود که می بایست آن کد را در کادر تایید شماره وارد کنید. در مورد تایید شماره تلفن ثابت می بایست پس از درخواست تایید شماره مطمئن شوید که کارشناسان ما می توانند از طریق آن شماره تماس با شما ارتباط برقرار کنند. پس از دریافت تماس از سمت کارشناسان ما شماره تلفن ثابت شما در پنل کاربری تایید می شود. پیشنهاد می شود درخواست تایید شماره تلفن ثابت را در ساعت کاری ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

پس از آن به بخش اطلاعات مالی بروید تا اطلاعات حساب بانکی خود را برای افزایش سطح حساب کاربری وارد کنید. در این بخش از شما خواسته می شود تا اطلاعاتی نظیر بانک، نام دارند، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب خود را وارد کنید.

تکمیل اطلاعات مالیتکمیل اطلاعات مالی

پس از آن بر روی ثبت تغییرات کلیک کنید و به سربرگ ارسال مدارک برای ارسال تصاویر مدارک خود بروید.

سربرگ ارسال تصویر مدارکسربرگ ارسال تصویر مدارک

طبق توضیحات در این صفحه تصاویر مربوط به کارت ملی، کارت بانکی و درخواست نامه را ارسال و ثبت تغییرات را انتخاب کنید.

ارسال درخواست خرید با پرفکت مانی

پرفکت مانی توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پرفکت مانی برای پرداخت هزینه خرید کالا یا خدمات مورد نظر استفاده کنید. با بهره مندی از خدمات خرید با پرفکت مانی وبسایت Pay98 حتی بدون داشتن حساب پرفکت مانی می توانید از وبسایت ها خرید کنید و معادل مبلغ خرید را به تومان پرداخت کنید.

به این منظور پس از تکمیل اطلاعات خود در پنل کاربری Pay98 در منوی اصلی از بخش خدمات پرفکت مانی، گزینه خرید با پرفکت مانی را انتخاب کنید.

فرم درخواست خرید با پرفکت مانیفرم درخواست خرید با پرفکت مانی

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره محصول مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل پرداخت – مبلغ قابل پرداخت به تومان که پس از وارد کردم قیمت محصول برای شما به نمایش در می آید.

قیمت محصول – قیمت محصول به دلار، یورو یا پوند را می توانید در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که ملاک، قیمت نهایی محصول است که می تواند شامل مالیات، هزینه های ارسال و… نیز باشد.

واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در وبسایت فروشگاهی را انتخاب کنید.

لینک محصول – آدرس اینترنتی محصول مورد نظر که قصد خرید آن را دارید.

حساب کاربری – در صورتی که نیاز است تا فرآیند خرید محصول از طریق یک حساب کاربری خاص در وبسایت مورد نظر صورت بگیرد، این گزینه را فعال و فیلد های نام کاربری و رمز عبور را پر کنید.

توضیحات اضافه – هر توضیحی که کارشناسان Pay98 لازم است در انجام خرید در جریان آن باشند.

فایل پیوست – در صورتی که در رابطه با خرید نیاز است تا فایلی ارسال کنید، می توانید از این طریق فایل را برای کارشناسان Pay98 بفرستید. (فرمت های مورد پذیرش PDF، DOC، JPG و PNG است)

نکات مهم استفاده از خدمات پرفکت مانی

پس از ارائه آموزش خرید پرفکت مانی لازم است یک سری نکات را نیز یادآوری کنیم.

  • شماره کیف پول دلاری پرفکت مانی با حرف Z آغاز می شود.
  • شماره کیف پول با ارز پایه روبل با حرف R آغاز می شود.
  • توصیه می کنیم پیش از ثبت سفارش، از اعتبار وبسایت مورد نظر اطمینان حاصل نمایید چرا که در صورت بروز نارضایتی یا عدم دریافت خدمات مطلوب از آن وبسایت، امکان درخواست بازگشت وجه وجود ندارد.
  • در صورتی که بنا به هر دلیلی از سوی فروشنده مبلغ سفارش شما بازگشت داده شود، مبلغ به ریال محاسبه و به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.
  • Pay98 تنها در مورد پرداخت مبلغ سفارش مسئولیت دارد و وظیفه پیگیری های بعدی سفارش، برعهده شماست.
  • در صورتی که هزینه سفارش توسط Pay98 به وبسایت مورد نظر پرداخت شود اما بنا به دلایلی آن سفارش توسط فروشنده تایید نشود، بازگشت وجه به حساب شما تنها در صورتی امکان پذیر است که مبلغ سفارش توسط فروشنده به حساب Pay98 بازگشت داده شود.
  • در صورتی که قصد دارید از یک وبسایت دو چیز را جداگانه سفارش دهید می بایست برای هر کدام یک درخواست جداگانه در پنل Pay98 خود ایجاد کنید. البته در صورتی که وبسایت مورد نظر امکان پرداخت یک مرحله ای را داشته باشد سفارش چند محصول در یک سبد خرید مشکلی ندارد.

در صورتی که هر گونه سوال در زمینه استفاده از خدمات پرفکت مانی دارید، می توانید از پایان همین صفحه و از بخش ارسال دیدگاه، آن را با ما در میان بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در نوشته ای دیگر به بررسی سیستم پرداخت وب مانی و ساز و کار آن پرداختیم. نیاز به افتتاح حساب وب مانی برای استفاده از خدمات این سرویس دهنده بدیهی است و به همین منظور در ادامه این نوشته آموزشی به صورت گام به گام نحوه کار با وب مانی را از طریق افتتاح و ورود به حساب کاربری آموزش نشان می دهیم.

ثبت نام در وبسایت وب مانی (WebMoney)

به منظور ثبت نام اولیه در وبسایت وب مانی می بایست اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

ثبت نام در سیستم انتقال وجه وب مانی چند دقیقه زمان می گیرد و بهتر از پیش از این کار به چند نکته توجه داشته باشید.

  • در زمان ثبت نام حتما اطلاعات واقعی خود را وارد کنید.
  • اطلاعاتی که وارد می کنید باید کاملا مشابه با اطلاعات پاسپورت شما باشد ( حروف، کلمات و… با هم مغایرتی نداشته باشند). اطلاعات خود را با حروف انگلیسی یا روسی وارد کنید.
  • به فیلد های نام و نام خانوادگی در فرآیند ثبت نام دقت داشته باشید. در پر کردن این فیلد ها از خلاصه سازی یا ترجمه استفاده نکنید. پس از این که ثبت نام تمام شود، دیگر امکان تغییر اطلاعات وجود ندارد.
  • اگر اطلاعاتی که وارد می کنید از نظر شما درست است ولی به هر دلیلی سیستم به شما خطایی در این زمینه می دهد یک ایمیل به نشانی passport@wmtransfer.com ارسال کنید و پیام خطا و اطلاعات ثبت نام (به شکل زیر) را در متن ایمیل خود وارد کنید.

نام و نام خانوادگی

نام میانی

تاریخ تولد

کشور، شهر و آدرس محل سکونت

ایمیل

شماره تلفن همراه

موضوع ایمیل خود را “Request for registration in WebMoney Transfer system. In care of Nikolai Dymov” وارد کنید. در این ایمیل می بایست اسکن پاسپورت یا یک مدرک شناسایی که اطلاعات شما را تایید می کند، نیز پیوست کنید. درخواست شما با اولویت بالایی انجام می گیرد.

پس از این که ثبت نام اولیه را انجام دهید، می توانید به کیف پول های الکترونیکی در WM Keeper Standard دسترسی داشته باشید.

WM Keeper Standard

یک برنامه ای دیگر از دسته WebMoney Keeper هاست که به اندازه ورژن Classic یا Light قوی نیست ولی استفاده از آن در بسیاری از موارد ساده و دارای محیطی کاربر پسند است. در واقع نوعی وبسایت سبک است که قابلیت های مدیریت حساب انتقال وجه وب مانی را در خود داراست.

چه کاربردی دارد؟

برای افراد زیر کاربردی است :

  • کسانی که به تازگی با وب مانی آشنا شده اند.
  • افرادی که حساب وب مانی دارند و می خواهند بدون استفاده از نرم افزار WebMoney Keeper WinPro یا ورژن Light به مدیریت حساب خود بپردازند.
  • افرادی که می خواهند فقط با داشتن یک نام کاربری و رمز عبور وارد حساب خود شوند.
  • افرادی که می خواهند به سادگی از وب مانی استفاده کنند.

قابلیت های آن چیست؟

  • وارد شدن به حساب با استفاده از نام کاربری و رمز عبور
  • کار کردن با آن از طریق دستگاه های موبایل
  • مشاهده موجودی کیف پول
  • افزایش موجودی با استفاده از کارت WM (چک Paymer)
  • انتقال وب مانی به دیگران
  • صدور و پرداخت فاکتور
  • مشاهده تراکنش های اخیر
  • سادگی در پرداخت هزینه های خدمات
  • خرید ساده از فروشگاه های آنلاین

با کلیک بر روی دکمه زیر وارد نمونه ای از WM Keeper Standard می شوید.

https://my.wmtransfer.com

علاوه بر WM Keeper Standard، می توانید از طریق برنامه های دیگر هم به حساب وب مانی خود دسترسی داشته باشید که در این آموزش به آن ها نمی پردازیم.

حالا وارد نشانی وارد نشانی start.wmtransfer.com شوید.

صفحه اصلی وبسایت وب مانیصفحه اصلی وبسایت وب مانی

شماره تلفن همراه خود را به فرم بین المللی وارد و سپس گزینه Proceed را انتخاب کنید.

وارد کردن شماره تلفن همراهوارد کردن شماره تلفن همراه

به یاد داشته باشید که WM Keeper Standard تحت وب است و به سیستم عامل وابستگی ندارد که در این صورت حتی با یک گوشی موبایل هم می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

پس از این که سیستم تایید کرد که شماره تلفن همراه شما از قبل در آن وجود ندارد، به صفحه ای جدید هدایت می شوید که می بایست در آن جا اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

فرمی که در شکل زیر می بینید را فقط با اطلاعات واقعی خود پر کنید.

فرم افتتاح حساب وب مانیفرم افتتاح حساب وب مانی

مطمئن شوید که سوال امنیتی و پاسخ آن را به شکلی وارد کنید که بعدا یادتان نرود! اگر دسترسی به حساب خود را از دست بدهید به پاسخی که به سوال امنیتی داده اید، نیاز خواهید داشت.

پس از این که اطلاعات خود را وارد کردید روی گزینه Proceed کلیک کنید.

اطلاعاتی که وارد کردید را بررسی کنید و دوباره روی گزیته Proceed کلیک کنید.

بازبینی اطلاعات وارد شدهبازبینی اطلاعات وارد شده

پس از چند دقیقه ایمیل با کد ثبت نام دریافت می کنید. اگر در فرم ثبت نام ایمیل دیگری هم وارد کرده باشید، یک کپی از همین ایمیل به آن هم ارسال می شود. روی لینک داخل این ایمیل کلیک کنید.

ایمیل تایید ثبت نامایمیل تایید ثبت نام

اگر ایمیلی دریافت نکردید، پوشه Spam ایمیل خود را بررسی کنید. بعضی مواقع ممکن است این ایمیل ها به عنوان هرزنامه شناخته شوند.

تایید ایمیل با وارد کردن تاییدیهتایید ایمیل با وارد کردن تاییدیه

پس از این که کد ثبت نام تایید شد، از شما خواسته می شود با پیامکی که به تلفن همراه شما ارسال می شود، شماره تلفن همراه خود را تایید کنید. روی Proceed کلیک کنید.

تایید شماره تلفن همراهتایید شماره تلفن همراه

کد فعال سازی که از طریق پیامک برای شما فرستاده شده است را وارد و سپس روی گزینه Proceed کلیک کنید.

تایید شماره تلفن با وارد کد پیامک شدهتایید شماره تلفن با وارد کد پیامک شده

در حین ثبت نام، علاوه بر این که می توانید منتظر دریافت کد پیامکی شوید، همچنین می توانید به شکلی که توضیح داده شده، شماره تلفن خود را از طریق ارسال پیامک به وب مانی تایید کنید.

دریافت کد تاییددریافت کد تایید

حالا با وارد کردن اطلاعاتی که در فرم جدید از شما خواسته می شود و کلیک روی گزینه OK، ثبت نام را تکمیل کنید.

ورود به حساب کاربریورود به حساب کاربری

پس از ثبت نام، ایمیلی دریافت می کنید که شامل یک سری لینک ها به صفحاتی است که اطلاعات خوبی در استفاده از سیستم به شما می دهد.

ورود به حساب وب مانی برای اولین بار

حالا که مراحل افتتاح حساب وب مانی به پایان رسید و شما یک حساب فعال در این سیستم دارید، در اولین ورود به حساب وب مانی می بایست یک کیف پول ایجاد کنید. به این منظور در صفحه اصلی وبسایت بر روی گزینه Log In در بالای صفحه کلیک کنید.

نام کاربری و رمز عبور و عبارت امنیتی که در تصویر دیده می شود، وارد و سپس گزینه Log in را انتخاب کنید.

ورود به حساب وب مانیورود به حساب وب مانی

پس از این که با موفقیت وارد WM Keeper Standard (Mini) شدید از شما خواسته می شود که یک کیف پول وب مانی یا WM-purse بسازید. این پیام را نمی توانید، ببندید.

انتخاب نوع کیف پول وب مانیانتخاب نوع کیف پول وب مانی

در سربرگ Purses که در از اولین ورود پس از افتتاح حساب وب مانی به آن هدایت می شوید، نوع WM-purse دلخواه خود را برای ساخت، انتخاب کنید، قوانین را بپذیرید و روی دکمه Create کلیک کنید.

پذیرش قوانین و تایید نوع کیف پولپذیرش قوانین و تایید نوع کیف پول

اگر کیف پول با موفقیت ساخته شود، پیامی مشابه پیام زیر دریافت می کنید.

پیام موفقیت در ساخت کیف پولپیام موفقیت در ساخت کیف پول

به همین روش می توانید برای دیگر انواع ارز ها نیز کیف پول بسازید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

موسسات مالی در طی ۳۰ سال گذشته حمایت های زیادی تخریب صنایع کرده اند چرا که فکر می کنند بروز یک فناوری جدید می تواند باعث به حاشیه رفتن آن ها شود. بنابراین برای این که بتوانند در برابر تغییرات مقاوم شوند، بانک ها به طور فعالانه اقدام به راه اندازی آزمایشگاه های تحقیق و توسعه کرده اند تا بتوانند از این طریق با کمک گسترش دهندگان بلاک چین پتانسیل ایجاد تحول این فناوری را مورد بررسی قرار دهند. اما این که کاربرد بلاک چین چیست و چه ویژگی هایی دارد که بانک ها آن را رقیب خود می دانند، مسئله مهمی است که در ادامه می خواهیم آن را توضیح دهیم.

معرفی کاربرد بلاک چین

موسسات مالی، مانند بانک ها اولین نهاد هایی بودند که سعی داشتند شروع به مقابله با بلاک چین کنند ولی پس از آن تحصیل کرده ها، دولت ها و شرکت های مشاوره بعدا این لیست اضافه شدند.

تمام این کار ها علاوه بر کار هایی است که کار آفرینان و توسعه دهندگان انجام می دهند، است که سعی دارند روش جدیدی برای استفاده از بیت کوین یا بلاک چین اتریوم یا حتی ساخت یک بلاک چین کاملا جدید پیدا کنند.

تا به حال ۳ سال از این موضوع گذشته و نتیجه کار کم کم دارد مشخص می شود.

اگر چه هنوز برخی از جنبه های کار خیلی شفاف نیست ولی تا به حال درباره کاربرد بلاک چین موارد زیر برای ما مشخص است.

ایجاد هویت دیجیتال

بخش هویتی فناوری بلاک چین از طریق استفاده از کلید های رمز نگاری شده بدست می آید. ترکیبی از کلید خصوصی و عمومی یک مرجع هویت دیجیتال قوی بر اساس مالکیت ایجاد می کند. یعنی در این سیستم هر شخصی که از طریق این کلید ها هویتش تایید شود مالک مواردی است که به مشحصات هویتی آن تعلق گرفته است.

کلید عمومی روشی برای معرفی خود در یک جمعیت است (برای مثال ایمیل) و کلید خصوصی چیزی است که در یک عملیات دیجیتالی رضایت خود را از انجام کاری با آن ابراز می کنید. به زبان ساده تر کلید عمومی یک آدرس است که دیگران می توانند آن را داشته باشند (مانند خود آدرس ایمیل شما برای ارسال ایمیل) و کلید خصوصی ابزاری برای دسترسی به مواردی است که تحت مالکیت شماست (مانند پسورد ایمیل برای مشاهده ایمیل ها) و اما رمز گذاری پشتوانه انقلاب بلاک چین است.

امضای دیجیتال در بلاک چینامضای دیجیتال در بلاک چین

ارائه خدمات ثبت اسناد

بلاک چین ها یا همان زنجیره های بلاک نوآوری در زمینه ثبت و توزیع اطلاعات هستند. این فناوری برای ثبت هر دو نوع اطلاعات ایستا (یک رجیستری) و پویا (تراکنش ها) خوب هستند و باعث ایجاد یک سیر تکاملی در سیستم نگهداری اسناد می شود.

در مورد یک رجیستری، داده ها می توانند در زنجیره های بلاک در سه ترکیب زیر ذخیره شوند.

داده های رمز نشده – می تواند توسط هر کاربر در زنجیره بلاک خوانده شود و کاملا شفاف است و ابهامی در آن نیست.

داده های رمز شده – توسط کاربران از طریق یک کلید رمز گشایی می تواند خوانده شود. کلید دسترسی به داده ها را در زنجیره بلاک فراهم می کند و مدارکی هم ثبت می کند که نشان دهد که آن داده ها را چه کسی و در چه زمانی اضافه کرده است.

داده های هش شده – می تواند جدای از عملکردی که باعث ایجاد آن شده به نمایش در بیاید تا داده های را که دستکاری نشده اند را نشان دهد.

هش های زنجیره بلاک در ترکیبی از داده های اصلی نگهداری شده خارج از زنجیره ساخته می شود. اثر انگشت های دیجیتال برای مثال، معمولا در زنجیره بلاک هش می شوند، در حالی که بدنه اصلی اطلاعات را می توان آفلاین نگهداری کرد.

چنین سیستم اشتراکی از اسناد می تواند روش همکاری سازمان ها با یکدیگر را به کلی عوض کند.

در حال حاضر، با توجه به این که اطلاعات در سرور های خصوصی نگهداری می شوند، برای کمپانی های واسطه دخالت در فرآیند انجام تراکنش ها هزینه زیادی دارد چرا که باید اسناد را بررسی و درستی آن را تایید کنند. (مانند بانک ها)

اثبات غیر قابل تغییر بودن

ویژگی پایگاه داده یک زنجیره بلاک این است که تاریخچه خودش را دارد. به همین خاطر به بلاک چین غیر قابل تغییر می گویند. به عبارت دیگر، ایجاد تغییر در پایگاه داده بلاک چین بسیار سخت است چون باید تمام داده هایی که به دنبال آن می آیند نیز روی هر گره در این زنجیره ای از بلاک ها تغییر یابد. در این صورت لاک چین بیشتر یک سیستم تشکیل شده از اسناد است تا یک پایگاه داده.

ارائه خدمات به عنوان یک پلتفرم

ارز های رمز پایه جزو اولین پلتفرم هایی بودند که با استفاده از فناوری بلاک چین توسعه یافتند. حالا، مردم به این فکر هستند که از ایده یک پلتفرم برای مبادله ارز های رمز پایه به سمت ایده راه اندازی پلتفرمی برای قرارداد های هوشمند بروند.

عبارت قرارداد هوشمند تبدیل به یک مفهوم کلی شده است ولی این ایده می تواند به چند دسته تقسیم شود.

حتما تا به حال در فیلم ها دیده اید که دستگاه هایی در مکان های عمومی وجود دارد که در ازای وارد کردن یک اسکناس به آن می توانید، از منوی آن خوراکی دلخواهی را انتخاب و دریافت کنید؛ این کار به صورت خودکار و بین شما و آن ماشین صورت می گیرد. قرارداد هوشمندی هم مشابه همین ماشین در سال ۱۹۹۰ توسط نیک زابو بوجود آمد. در این حالت ماشین ها پس از دریافت یک ورودی خارج از خود (یک ارز رمز پایه) یا ارسال فرمان فعال سازی یک فعالیت در زنجیره بلاک، کاری را انجام می دهد.

مفهومی به نام قرارداد های قانونی هوشمند یا قرارداد های ریکاردین هم وجود دارد. بیشتر این برنامه های کاربردی بر پایه این ایده توافق متقابل هستند و این حالت حاصل رضایت طرفین با قرارداد است. بنابراین یک قرارداد می تواند ترکیبی از توافق های کلامی، توافق های نوشتاری و حالا هم نوعی از جنبه های بلک چین مانند تایم استمپ ها، توکن ها، حسابرسی، هماهنگی مدارک یا منطق تجارت باشد.

در نهایت، مفهومی هم به نام قرارداد های هوشمند اتریوم وجود دارد. این قرارداد ها که دارایی های درون شبکه بلاک چین را مدیریت می کند، بر روی فعال و انفعالات در بلاک چین اتریوم اعمال می شود. اتریوم به خودی خود یک پلتفرم برای کد قرارداد هوشمند است.

ساختمان بلاک چینساختمان بلاک چین

بلاک چین ها از یک فناوری جدید ساخته نشده اند و حاصل به کار گیری منحصر به فرد سه فناوری موجود هستند. رمزنگاری در این شبکه برای تایید هویت افراد مورد استفاده قرار می گیرد. شبکه نقطه به نقطه شبکه ای است که از ارتباط نقاط یا همان گره ها به وجود می آید و هر گره اطلاعاتی را به همراه دارد که با دیگران به اشتراک می گذارد. از طریق یک پروتکل ارتباط بین اعضا ایجاد می شود و با این که هر گره بر روی تامین منافع خودش متمرکز است، در همکاری با دیگر اعضای شبکه فعالیت می کند.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فروشگاه اینترنتی آمازون یک شرکت تجارت الکترونیک و رایانش ابری آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ توسط Jeff Bezos، در شهر سیاتل ایالت واشینگتن، تأسیس شد. این شرکت فعالیت اصلی خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب آغاز و سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست دوم از طریق اینترنت نمود. شرکت آمازون هم‌اکنون کتاب، CD و DVD، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش و لباس نیز عرضه می‌کند و امروزه بیشترین میزان فروش را در بین سایر فروشگاه‌های اینترنتی داراست. در این مقاله به آموزش خرید از آمازون در ایران و چگونگی پرداخت مبلغ آن توسط وب سایت Pay98 در دو بخش مجزا پرداخته ایم:

  1. آموزش خرید از آمازون توسط Pay98 از طریق ویزا کارت/مستر کارت
  2. آموزش خرید مستقیم از آمازون

آموزش خرید از آمازون توسط Pay98 از طریق ویزا کارت/مستر کارت


وب سایت آمازون به دلیل قوانین کشور آمریکا، کاربران ایرانی را تحریم نموده است. به همین دلیل امکان خرید از آمازون بطور مستقیم و توسط ایرانیان وجود ندارد. وب سایت Pay98، ارائه دهنده خدمات پرداخت بین المللی، به راحتی محصول مورد نظر شما را از آمازون خریداری نموده و به شما درب منزل تحویل می دهد. Pay98 فرآیند خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب را برای کاربران ایرانی فراهم می کند.

در صورتی که عضو سایت ما (Pay98) نیستید، هم اکنون ثبت نام نموده و وارد پنل کاربری خود شوید.

خرید توسط Pay98 از طریق ویزا کارت

در پنل کابری، وارد بخش “خدمات ویزا کارت” یا “خدمات مستر کارت” شده و زیر مجموعه “خرید با ویزا کارت” را انتخاب نمایید. در فیلد “قیمت محصول”، معادل دلاری قیمت محصول مورد نظر را که در صفحه پرداخت وب سایت آمازون نمایش داده شده، وارد نموده و مبلغ قابل پرداخت به تومان برای شما نمایش داده می شود.

نکته مهم : خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش در Pay98، از مبلغ نهایی و قابل پرداخت در وب سایت مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. برخی از وب سایت ها پس از تکمیل فرآیند سفارش و در آخرین مراحل، مبلغی را به عنوان کارمزد یا مالیات به کل مبلغ قابل پرداخت می افزایند.

در فیلد “لینک محصول/سرویس” آدرس صفحه محصول انتخاب شده در آمازون را وارد نمایید. اگر توضیحات اضافه ای در رابطه با محصول مورد نظر وجود دارد (مانند نحوۀ ارسال یا خرید لوازم جانبی محصول)، آن را در بخش “توضیحات اضافه” وارد نمایید.

همانطور که بیان شد وب سایت Amazon کابران ایرانی را تحریم نموده و به همین جهت، گزینه “مشخصات خارج کشور” قرار داده شده تا با انتخاب آن، محصول مورد نظر با هویت فردی خارج از کشور خریداری شده و به شما در ایران تحویل گردد.

اگر در وب سایت Amazon حساب کابری دارید، گزینه “حساب کابری” را انتخاب نموده و نام کاربری و کلمه عبور خود را یادداشت نمایید. سپس یک اسکرین شات از صفحه محصول مورد نظر خود تهیه نموده و آن را در بخش “فایل پیوست” ضمیمه کنید.

در انتها پس از کلیک بر روی دکمه ثبت درخواست، همکاران ما در اسرع وقت محصول مورد نظر شما را خریداری نموده و می توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید. با Pay98 شما می توانید به سادگی اقدام به خرید ارزان از آمازون نمایید.


آموزش خرید مستقیم از آمازون


اگر خودتان دارای مستر کارت یا ویزا کارت هستید، می توانید اقدام به خرید مستقیم از آمازون نمایید. با وجود محصولات بسیاری که برای فروش در Amazon موجود است، می توانید انتخاب های خود را محدود نموده و ساعت ها صرف خرید و بازدید از محصولات فروشگاه اینترنتی آمازون نمایید. با این حال، Amazon همراه با تعدادی از ویژگی های مجهز به شما در پیدا کردن محصول مورد نظرتان کمک خواهد نمود. در ویدئو زیر خلاصه ای از مراحل انتخاب و خرید محصولات در وب سایت آمازون نشان داده شده است:

ثبت نام اولیه در آمازون (Amazon)

برای شروع خرید از آمازون روی گزینه “Account and Lists” رفته و سپس یک پنجره جدید با یک لیست از گزینه ها ظاهر می شود. دقیقاً پایین دکمه “Sign in”، یک سوال از شما می پرسد که آیا مشتری جدید بوده یا مایل هستید به سایت وارد شوید.

خرید از آمازون مرحله 1

سپس بر روی گزینه “Start here” کلیک نمایید. این لینک شما را به یک فرم ثبت نام برای ایجاد حساب کاربری جدید در وب سایت آمازون منتقل می کند. در صفحه جدید، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و نام کاربری، ایمیل و رمز عبور دلخواه برای خود انتخاب کنید.

خرید از آمازون مرحله 2

در مرحله بعد می بایست آدرس پستی خود را اضافه کنید. شما می توانید محصول مورد نظرتان را به خانه یا محل کار خود ارسال کنید. آمازون به شما اجازه می دهد تا بیش از یک آدرس پستی استفاده کنید، بنابراین می توانید چندین آدرس اضافه نمایید. برای این کار روی “Your Account” کلیک کنید و “Address Book” را در بالای منو انتخاب کنید.

خرید از آمازون مرحله 3

سپس در قسمت تنظیمات، روی “Add New Address” کلیک کنید. اگر می خواهید بسته را به شخص دیگری بفرستید، می توانید اسامی و آدرس ها را برای افرادی غیر از خودتان نیز تعریف کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید محصول خریداری شده را به دوستتان هدیه دهید. اگر در مورد آدرس پستی خود نگران هستید، می توانید از ویژگی Amazon Locker استفاده کنید. در انتها با کلیک بر روی “Save & Continue” فرآیند ثبت آدرس به پایان می رسد.

در مرحله بعد، شما باید اطلاعات پرداخت خود را اضافه نمایید. در این بخش می توانید کارت اعتباری، کارت نقدی یا کارت هدیه را وارد کنید تا بتوانید از آنها برای خرید از آمازون استفاده کنید. برای این کار روی “Your Account” کلیک کنید. منو “Manage Payment Options” را در بخش پرداخت باز کنید. روی “Add a payment method” کلیک کنید.

خرید از آمازون مرحله 4

روش پرداختی که می خواهید اضافه کنید، مانند کارت اعتباری را انتخاب کنید. اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. اگر آدرس پستی شما متفاوت باشد مطمئن شوید که آدرس صورتحساب صحیح است. اطلاعات وارد شده را تأیید نموده و پس از آن ثبت نام شما جهت خرید از آمازون با موفقیت به پایان می رسد.

جستجو و دسته بندی محصولات در آمازون (Amazon)

در بالای صفحه یک جعبه مستطیلی خاکستری خواهید دید. با استفاده از موس کامپیوتر خود، مکان نما را در جعبه قرار دهید. با استفاده از نوار جستجو، آمازون نتایج شما را محدود نموده و بر کلمات کلیدی تمرکز می نماید. جهت جستجو از کلمات کلیدی مرتبط با محصولی که می خواهید خریداری کنید، استفاده نمایید.

نوار جستجو آمازون

همچنین در کنار نوار جستجو یک فلش را مشاهده خواهید کرد. برای نشان دادن یک لیست از دسته ها، روی فلش کلیک کنید. جستجو بر اساس طبقه بندی، نتایج بیشتری را نمایش می دهد. مرور بر اساس طبقه بندی برای زمانی است که شما یک ایده در ذهن خود دارید اما از محصول دقیق مطمئن نیستید. به عنوان مثال، اگر شما علاقه مند به خرید موسیقی جدیدی هستید اما هنرمند خاصی را در نظر ندارید، می توانید بر اساس دسته بندی نتایج را لیست کنید.

دسته بندی در آمازون

انتخاب و خرید محصول در آمازون (Amazon)

یرای خرید از آمازون روی یک محصول کلیک کنید. این صفحه محصول انتخابی را نمایش می دهد به طوری که شما می توانید توضیح، جزئیات محصول و بررسی های کاربران را بخوانید. شما همچنین می توانید عکسهای بیشتری از محصول را در این صفحه مشاهده کنید.

انتخاب محصول در آمازون

آمازون قیمت محصول موجود در انبار خود را نمایش می دهد، اما شما ممکن است بتوانید محصول مورد نظر را از سایر فروشندگان نیز خریداری کنید. پایین بخش توضیح محصول، شما یک لینک با عنوان “Used & new” خواهید دید که به شما گزینه های بیشتری در رابطه با خرید محصول ارائه می دهد. با استفاده از این لینک، لیستی از تمام پیشنهادات برای محصولی که قصد خریداری آن را دارید مشاهده می کنید. این لیست شامل هزینه های محصول و حمل و نقل آن، شرایط محصول، آدرس فروشنده و اطلاعات سایت فروشنده است.

فیلتر کالاهای دست دوم در آمازون

برای محدود کردن نتایج خود به محصولات جدید یا استفاده شده، تنها از فیلترهای موجود در نوار کناری سمت چپ استفاده کنید. آمازون حمل و نقل رایگان را در سفارشات واجد شرایط با ارزش بیش از ۳۵ دلار ارائه می دهد، اما کالاهای استفاده شده از این قاعده پیروی نمی کنند. هنگام انتخاب خود، فراموش نکنید هزینه های حمل و نقل را در نظر بگیرید. همچنین بررسی کنید که آیا آمازون سفارش شما را از طریق انبار خود انجام می دهد یا اینکه از یک فروشنده خصوصی آن را خریداری می کند.

پس از انتخاب نهایی محصول، روی گزینه “Add to Cart” کلیک کنید. این دکمه شما را به یک صفحه حاوی محصولات موجود در سبد خریدتان هدایت می کند. آمازون همچنین موارد مرتبطی که ممکن است به خرید آنها علاقه مند باشید را نشان می دهد. اگر بخواهید بیش از یک عدد از همان محصول را خریداری کنید، آمازون به شما این امکان را می دهد و می توانید تعداد کالای مورد نظر را در بخش “Qty” تعیین کنید.

پرداخت فاکتور محصول در آمازون

شما می توانید اقلام را در سبد خرید خود برای مدت زمان طولانی نگه دارید، اما آمازون می تواند آنها را بر اساس موجودی و قیمت روز محصولات، حذف یا اصلاح قیمت نماید. پس از این مرحله بر روی گزینه “Proceed to Checkout” کلیک نموده و آمازون از شما می خواهد که آدرس پستی و روش پرداخت را برای سفارش خود انتخاب کنید.

در انتها پس از کلیک روی گزینه “Place your order” سفارش شما تکمیل شده و به آدرس پستی مورد نظرتان ارسال می گردد. فقط به این نکته توجه داشته باشید که یک ایمیل حاوی لینک تأیید خرید برای شما ارسال می گردد که بایستی حتماً لینک موجود در آن را در مرورگر خود باز نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ثبت نام در وبسایت وب مانی (WebMoney)

به منظور ثبت نام اولیه در وبسایت وب مانی می بایست اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

ثبت نام در سیستم انتقال وجه وب مانی چند دقیقه زمان می گیرد و بهتر از پیش از این کار به چند نکته توجه داشته باشید.

  • در زمان ثبت نام حتما اطلاعات واقعی خود را وارد کنید.
  • اطلاعاتی که وارد می کنید باید کاملا مشابه با اطلاعات پاسپورت شما باشد ( حروف، کلمات و… با هم مغایرتی نداشته باشند). اطلاعات خود را با حروف انگلیسی یا روسی وارد کنید.
  • به فیلد های نام و نام خانوادگی در فرآیند ثبت نام دقت داشته باشید. در پر کردن این فیلد ها از خلاصه سازی یا ترجمه استفاده نکنید. پس از این که ثبت نام تمام شود، دیگر امکان تغییر اطلاعات وجود ندارد.
  • اگر اطلاعاتی که وارد می کنید از نظر شما درست است ولی به هر دلیلی سیستم به شما خطایی در این زمینه می دهد یک ایمیل به نشانی passport@wmtransfer.com ارسال کنید و پیام خطا و اطلاعات ثبت نام (به شکل زیر) را در متن ایمیل خود وارد کنید.

نام و نام خانوادگی

نام میانی

تاریخ تولد

کشور، شهر و آدرس محل سکونت

ایمیل

شماره تلفن همراه

موضوع ایمیل خود را “Request for registration in WebMoney Transfer system. In care of Nikolai Dymov” وارد کنید. در این ایمیل می بایست اسکن پاسپورت یا یک مدرک شناسایی که اطلاعات شما را تایید می کند، نیز پیوست کنید. درخواست شما با اولویت بالایی انجام می گیرد.

پس از این که ثبت نام اولیه را انجام دهید، می توانید به کیف پول های الکترونیکی در WM Keeper Standard دسترسی داشته باشید.

WM Keeper Standard

یک برنامه ای دیگر از دسته WebMoney Keeper هاست که به اندازه ورژن Classic یا Light قوی نیست ولی استفاده از آن در بسیاری از موارد ساده و دارای محیطی کاربر پسند است. در واقع نوعی وبسایت سبک است که قابلیت های مدیریت حساب انتقال وجه وب مانی را در خود داراست.

چه کاربردی دارد؟

برای افراد زیر کاربردی است :

  • کسانی که به تازگی با وب مانی آشنا شده اند.
  • افرادی که حساب وب مانی دارند و می خواهند بدون استفاده از نرم افزار WebMoney Keeper WinPro یا ورژن Light به مدیریت حساب خود بپردازند.
  • افرادی که می خواهند فقط با داشتن یک نام کاربری و رمز عبور وارد حساب خود شوند.
  • افرادی که می خواهند به سادگی از وب مانی استفاده کنند.

قابلیت های آن چیست؟

  • وارد شدن به حساب با استفاده از نام کاربری و رمز عبور
  • کار کردن با آن از طریق دستگاه های موبایل
  • مشاهده موجودی کیف پول
  • افزایش موجودی با استفاده از کارت WM (چک Paymer)
  • انتقال وب مانی به دیگران
  • صدور و پرداخت فاکتور
  • مشاهده تراکنش های اخیر
  • سادگی در پرداخت هزینه های خدمات
  • خرید ساده از فروشگاه های آنلاین

با کلیک بر روی دکمه زیر وارد نمونه ای از WM Keeper Standard می شوید.

https://my.wmtransfer.com

علاوه بر WM Keeper Standard، می توانید از طریق برنامه های دیگر هم به حساب وب مانی خود دسترسی داشته باشید که در این آموزش به آن ها نمی پردازیم.

حالا وارد نشانی وارد نشانی start.wmtransfer.com شوید.

صفحه اصلی وبسایت وب مانیصفحه اصلی وبسایت وب مانی

شماره تلفن همراه خود را به فرم بین المللی وارد و سپس گزینه Proceed را انتخاب کنید.

وارد کردن شماره تلفن همراهوارد کردن شماره تلفن همراه

به یاد داشته باشید که WM Keeper Standard تحت وب است و به سیستم عامل وابستگی ندارد که در این صورت حتی با یک گوشی موبایل هم می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

پس از این که سیستم تایید کرد که شماره تلفن همراه شما از قبل در آن وجود ندارد، به صفحه ای جدید هدایت می شوید که می بایست در آن جا اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

فرمی که در شکل زیر می بینید را فقط با اطلاعات واقعی خود پر کنید.

فرم افتتاح حساب وب مانیفرم افتتاح حساب وب مانی

مطمئن شوید که سوال امنیتی و پاسخ آن را به شکلی وارد کنید که بعدا یادتان نرود! اگر دسترسی به حساب خود را از دست بدهید به پاسخی که به سوال امنیتی داده اید، نیاز خواهید داشت.

پس از این که اطلاعات خود را وارد کردید روی گزینه Proceed کلیک کنید.

اطلاعاتی که وارد کردید را بررسی کنید و دوباره روی گزیته Proceed کلیک کنید.

بازبینی اطلاعات وارد شدهبازبینی اطلاعات وارد شده

پس از چند دقیقه ایمیل با کد ثبت نام دریافت می کنید. اگر در فرم ثبت نام ایمیل دیگری هم وارد کرده باشید، یک کپی از همین ایمیل به آن هم ارسال می شود. روی لینک داخل این ایمیل کلیک کنید.

ایمیل تایید ثبت نامایمیل تایید ثبت نام

اگر ایمیلی دریافت نکردید، پوشه Spam ایمیل خود را بررسی کنید. بعضی مواقع ممکن است این ایمیل ها به عنوان هرزنامه شناخته شوند.

تایید ایمیل با وارد کردن تاییدیهتایید ایمیل با وارد کردن تاییدیه

پس از این که کد ثبت نام تایید شد، از شما خواسته می شود با پیامکی که به تلفن همراه شما ارسال می شود، شماره تلفن همراه خود را تایید کنید. روی Proceed کلیک کنید.

تایید شماره تلفن همراهتایید شماره تلفن همراه

کد فعال سازی که از طریق پیامک برای شما فرستاده شده است را وارد و سپس روی گزینه Proceed کلیک کنید.

تایید شماره تلفن با وارد کد پیامک شدهتایید شماره تلفن با وارد کد پیامک شده

در حین ثبت نام، علاوه بر این که می توانید منتظر دریافت کد پیامکی شوید، همچنین می توانید به شکلی که توضیح داده شده، شماره تلفن خود را از طریق ارسال پیامک به وب مانی تایید کنید.

دریافت کد تاییددریافت کد تایید

حالا با وارد کردن اطلاعاتی که در فرم جدید از شما خواسته می شود و کلیک روی گزینه OK، ثبت نام را تکمیل کنید.

ورود به حساب کاربریورود به حساب کاربری

پس از ثبت نام، ایمیلی دریافت می کنید که شامل یک سری لینک ها به صفحاتی است که اطلاعات خوبی در استفاده از سیستم به شما می دهد.

ورود به حساب وب مانی برای اولین بار

حالا که مراحل افتتاح حساب وب مانی به پایان رسید و شما یک حساب فعال در این سیستم دارید، در اولین ورود به حساب وب مانی می بایست یک کیف پول ایجاد کنید. به این منظور در صفحه اصلی وبسایت بر روی گزینه Log In در بالای صفحه کلیک کنید.

نام کاربری و رمز عبور و عبارت امنیتی که در تصویر دیده می شود، وارد و سپس گزینه Log in را انتخاب کنید.

ورود به حساب وب مانیورود به حساب وب مانی

پس از این که با موفقیت وارد WM Keeper Standard (Mini) شدید از شما خواسته می شود که یک کیف پول وب مانی یا WM-purse بسازید. این پیام را نمی توانید، ببندید.

انتخاب نوع کیف پول وب مانیانتخاب نوع کیف پول وب مانی

در سربرگ Purses که در از اولین ورود پس از افتتاح حساب وب مانی به آن هدایت می شوید، نوع WM-purse دلخواه خود را برای ساخت، انتخاب کنید، قوانین را بپذیرید و روی دکمه Create کلیک کنید.

پذیرش قوانین و تایید نوع کیف پولپذیرش قوانین و تایید نوع کیف پول

اگر کیف پول با موفقیت ساخته شود، پیامی مشابه پیام زیر دریافت می کنید.

پیام موفقیت در ساخت کیف پولپیام موفقیت در ساخت کیف پول

به همین روش می توانید برای دیگر انواع ارز ها نیز کیف پول بسازید.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()

استخراج بیت کوین بعد از کاهش اخیر قیمت ها سودی ندارد!
نوشته شده توسط : علی

 

 
Rate this post

در گزارشی تازه از که توسط تام لی از طرف Fundstrat منتشر شده، گفته می شود که درآمد حاصل از استخراج بیت کوین در حال حاضر سودی به همراه ندارد و فقط در سطحی است که هزینه را پوشش می دهد و این به خاطر افت قیمت بیت کوین در چند روز اخیر است. این خبر را CNBC منتشر کرده است.

لی در گزارش خود می گوید که در حال حاضر استخراج هر سکه بیت کوین در حدود ۸,۰۳۸ دلار هزینه دارد، در حالی که بیت کوین در زمان نوشتن این خبر ۸,۰۲۱ دلار ارزش دارد.

مدلی که در آن Fundstrat برای محاسبه هزینه استخراج یک سکه بیت کوین مورد استفاده قرار داده است شامل هزینه تجهزات، دستگاه های خنک کننده و هزینه برق می باشد که ۶ سنت به ازای هر کیلو وات ساعت در نظر گرفته شده است. مدیر بخش اطلاعات کمی Fundstrat، سم داکتر گفته است که قیمت جایگزین کردن تجهیزات بیش از نصف کل هزینه استخراج، تمام می شود.

استخراج کنندگان ارز های رمزپایه همچنین از کارمزد تراکنش ها نیز کسب درآمد می کنند که اخیرا آن درآمد نیز کاهش پیدا کرده است. طبق داده های BitInfoCharts متوسط کارمزد تراکش در ۲۴ اسفند در حدود ۰٫۲۱ دلار بوده است و این در حالی است که این مقدار در ۲ دی بالای ۳۴ دلار بوده است.

چارلی هیتر، مدیر عامل وبسایت CryptoCompare به CNBC گفته بود که استخراج کنندگان در حال حاضر نصف درآمدی که در ماه دی داشته اند را کسب می کنند که علاوه بر مشکل کاهش قیمت، افزایش محبوبیت استخراج بیت کوین هم یکی از دلایل آن است.

طبق گفته داکتر از سوی Fundstrat، اگر قیمت بیت کوین به ۳,۰۰۰ تا ۴,۰۰۰ دلار برسد، دست از استخراج می کشند و او همچنین افزود که استخراج بیت کوین در دی ماه ۱۳۹۳ هم به حالتی رسیده بود که درآمد آن با مخارج یکسان بود و در آن زمان هر بیت کوین قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار داشت.

به هر حال، CNBC می نویسد که استخراج کنندگان چینی بیت کوین احتمالا حتی در صورتی که قیمت بیت کوین به جایی برسد که ضرر کنند نیز به استخراج آن ادامه می دهند و دلیل آن این است که علاقه آن ها به انتقال درآمد های خود به جایی که دست دولت چین به آن نرسد، زیاد است.

به دلیل افزایش هزینه های مصرف انرژی که استخراج ارز های رمزپایه به همراه داشته است، برخی منتقدان درباره تاثیر احتمالی و منفی این کار بر روی محیط زیست و این که فواید این کار کمتر از ضرر های آن است، ابراز نگرانی کرده اند.

پیش از این گزارش هایی مبنی بر فراوانی گزینه های تامین انرژی های تجدید پذیر و همچنین ویژگی هایی که ارز های رمزپایه برای کشور های بدون سیستم بانکی یا کشور هایی با تورم بالا مانند ونزوئلا دارد، منتشر شد که این احتمالا به این معناست که مصرف بالای برق مشکلی به حساب نمی آید.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

به طور خلاصه پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که امکانات منحصر به فردی را در اختیار مشتریانش قرار می دهد که در نمونه های مشابهی مانند پی پال مشاهده نمی شود. شما به سادگی می توانید بخشی از موجودی حساب پرفکت مانی خود را به ارز دیگری تبدیل یا با آن بیت کوین خرید کنید. این قابلیت های خاص و منحصر به فرد باعث شده تا سیستم پرداخت پرفکت مانی جذابیت زیادی برای مشتریان پرداخت های اینترنتی داشته باشد. از طرفی کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها امکان شارژ حساب پرفکت مانی را ندارند و معمولا یکی از ساده ترین روش ها برای این کار استفاده از صرافی های آنلاین است. از این رو در این نوشته به آموزش خرید پرفکت مانی ارزان (دلار) به صورت آنلاین از طریق وبسایت Pay98 می پردازیم.

ارجاع سریع :

آموزش ارسال درخواست خرید با پرفکت مانی

نکات مهم در رابطه با استفاده از خدمات پرفکت مانی

آموزش خرید پرفکت مانی ارزان (ووچر و شارژ به دلار)

پیش از هر چیز برای خرید پرفکت مانی از وبسایت Pay98 می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

 

ثبت نام در وبسایتثبت نام در وبسایت – آموزش خرید پرفکت مانی

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت Pay98 اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت ناموارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام – آموزش خرید پرفکت مانی

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای خرید پرفکت مانی می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات پرفکت مانی و سپس شارژ حساب پرفکت مانی را انتخاب کنید.

منوی خرید دلار پرفکت مانیمنوی خرید دلار پرفکت مانی – آموزش خرید پرفکت مانی

پس از انتخاب از منوی سمت راست به صفحه مخصوص فرم درخواست شارژ پرفکت مانی هدایت می شوید که مطابق تصویر زیر است.

فرم درخواست شارژ پرفکت مانیفرم درخواست شارژ پرفکت مانی – آموزش خرید پرفکت مانی

در این بخش باید اطلاعات خواسته شده را به دقت کامل کنید. در کادر میزان ارز می بایست میزان پرفکت مانی درخواستی برای خرید را به دلار وارد کنید. پس از ورود مبلغ به صورت خودکار مبلغ قابل پرداخت به تومان نمایش داده می شود. در پایین در بخش شناسه کیف پولمی بایست، آدرس کیف پول پرفکت مانی خود را وارد کنید. در بخش دارای توضیحات می توانید توضیحی را وارد کنید که در زمان انجام تراکنش توسط Pay98 وارد شود. دارای کد امنیتی تنها زمانی می بایست فعال شود که قبلا این قابلیت را در حساب پرفکت مانی خود فعال کرده باشید که به منظور دریافت تراکنش می بایست کد را به Pay98 ارائه کنید. در بخش توضیحات اضافه هر توضیحی که احساس می کنید نیاز است تا کارشناسان ما در جریان آن باشند را بنویسید. در نهایت پس از بررسی صحت اطلاعات وارد شده، گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید.

نکته : در صورتی که مبلغ قابل پرداخت سفارش شما بیشتر از ۳۰۰ هزارتومان باشد می بایست پیش از ثبت درخواست ابتدا اطلاعات هویتی، مالی و تصویر مدارک شناسایی خود را در پنل کاربری ثبت کنید. به این منظور از انتهای منوی سمت راست گزینه پروفایل را انتخاب کنید. مطابق تصویر زیر در بخش اطلاعات هویتی می بایست نام، نام خانوادگی، نام شرکت (در صورت خرید برای یک شرکت)، تلفن همراه، تلفن ثابت، استان، شهر، آدرس و کد پستی محل سکونت خود را وارد کنید. پس از انتخاب ثبت تغییرات می بایست درخواست تایید تلفن همراه و تلفن ثابت را ارسال کنید.

تکمیل اطلاعات فردیتکمیل اطلاعات فردی

روند تایید تلفن همراه به این صورت است که پس از درخواست تایید شماره، طبق توضیحات یک کد به شماره وارد شده پیامک می شود که می بایست آن کد را در کادر تایید شماره وارد کنید. در مورد تایید شماره تلفن ثابت می بایست پس از درخواست تایید شماره مطمئن شوید که کارشناسان ما می توانند از طریق آن شماره تماس با شما ارتباط برقرار کنند. پس از دریافت تماس از سمت کارشناسان ما شماره تلفن ثابت شما در پنل کاربری تایید می شود. پیشنهاد می شود درخواست تایید شماره تلفن ثابت را در ساعت کاری ارسال نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

پس از آن به بخش اطلاعات مالی بروید تا اطلاعات حساب بانکی خود را برای افزایش سطح حساب کاربری وارد کنید. در این بخش از شما خواسته می شود تا اطلاعاتی نظیر بانک، نام دارند، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حساب خود را وارد کنید.

تکمیل اطلاعات مالیتکمیل اطلاعات مالی

پس از آن بر روی ثبت تغییرات کلیک کنید و به سربرگ ارسال مدارک برای ارسال تصاویر مدارک خود بروید.

سربرگ ارسال تصویر مدارکسربرگ ارسال تصویر مدارک

طبق توضیحات در این صفحه تصاویر مربوط به کارت ملی، کارت بانکی و درخواست نامه را ارسال و ثبت تغییرات را انتخاب کنید.

ارسال درخواست خرید با پرفکت مانی

پرفکت مانی توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پرفکت مانی برای پرداخت هزینه خرید کالا یا خدمات مورد نظر استفاده کنید. با بهره مندی از خدمات خرید با پرفکت مانی وبسایت Pay98 حتی بدون داشتن حساب پرفکت مانی می توانید از وبسایت ها خرید کنید و معادل مبلغ خرید را به تومان پرداخت کنید.

به این منظور پس از تکمیل اطلاعات خود در پنل کاربری Pay98 در منوی اصلی از بخش خدمات پرفکت مانی، گزینه خرید با پرفکت مانی را انتخاب کنید.

فرم درخواست خرید با پرفکت مانیفرم درخواست خرید با پرفکت مانی

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره محصول مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل پرداخت – مبلغ قابل پرداخت به تومان که پس از وارد کردم قیمت محصول برای شما به نمایش در می آید.

قیمت محصول – قیمت محصول به دلار، یورو یا پوند را می توانید در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که ملاک، قیمت نهایی محصول است که می تواند شامل مالیات، هزینه های ارسال و… نیز باشد.

واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در وبسایت فروشگاهی را انتخاب کنید.

لینک محصول – آدرس اینترنتی محصول مورد نظر که قصد خرید آن را دارید.

حساب کاربری – در صورتی که نیاز است تا فرآیند خرید محصول از طریق یک حساب کاربری خاص در وبسایت مورد نظر صورت بگیرد، این گزینه را فعال و فیلد های نام کاربری و رمز عبور را پر کنید.

توضیحات اضافه – هر توضیحی که کارشناسان Pay98 لازم است در انجام خرید در جریان آن باشند.

فایل پیوست – در صورتی که در رابطه با خرید نیاز است تا فایلی ارسال کنید، می توانید از این طریق فایل را برای کارشناسان Pay98 بفرستید. (فرمت های مورد پذیرش PDF، DOC، JPG و PNG است)

نکات مهم استفاده از خدمات پرفکت مانی

پس از ارائه آموزش خرید پرفکت مانی لازم است یک سری نکات را نیز یادآوری کنیم.

  • شماره کیف پول دلاری پرفکت مانی با حرف Z آغاز می شود.
  • شماره کیف پول با ارز پایه روبل با حرف R آغاز می شود.
  • توصیه می کنیم پیش از ثبت سفارش، از اعتبار وبسایت مورد نظر اطمینان حاصل نمایید چرا که در صورت بروز نارضایتی یا عدم دریافت خدمات مطلوب از آن وبسایت، امکان درخواست بازگشت وجه وجود ندارد.
  • در صورتی که بنا به هر دلیلی از سوی فروشنده مبلغ سفارش شما بازگشت داده شود، مبلغ به ریال محاسبه و به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.
  • Pay98 تنها در مورد پرداخت مبلغ سفارش مسئولیت دارد و وظیفه پیگیری های بعدی سفارش، برعهده شماست.
  • در صورتی که هزینه سفارش توسط Pay98 به وبسایت مورد نظر پرداخت شود اما بنا به دلایلی آن سفارش توسط فروشنده تایید نشود، بازگشت وجه به حساب شما تنها در صورتی امکان پذیر است که مبلغ سفارش توسط فروشنده به حساب Pay98 بازگشت داده شود.
  • در صورتی که قصد دارید از یک وبسایت دو چیز را جداگانه سفارش دهید می بایست برای هر کدام یک درخواست جداگانه در پنل Pay98 خود ایجاد کنید. البته در صورتی که وبسایت مورد نظر امکان پرداخت یک مرحله ای را داشته باشد سفارش چند محصول در یک سبد خرید مشکلی ندارد.

در صورتی که هر گونه سوال در زمینه استفاده از خدمات پرفکت مانی دارید، می توانید از پایان همین صفحه و از بخش ارسال دیدگاه، آن را با ما در میان بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در نوشته ای دیگر به بررسی سیستم پرداخت وب مانی و ساز و کار آن پرداختیم. نیاز به افتتاح حساب وب مانی برای استفاده از خدمات این سرویس دهنده بدیهی است و به همین منظور در ادامه این نوشته آموزشی به صورت گام به گام نحوه کار با وب مانی را از طریق افتتاح و ورود به حساب کاربری آموزش نشان می دهیم.

ثبت نام در وبسایت وب مانی (WebMoney)

به منظور ثبت نام اولیه در وبسایت وب مانی می بایست اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

ثبت نام در سیستم انتقال وجه وب مانی چند دقیقه زمان می گیرد و بهتر از پیش از این کار به چند نکته توجه داشته باشید.

  • در زمان ثبت نام حتما اطلاعات واقعی خود را وارد کنید.
  • اطلاعاتی که وارد می کنید باید کاملا مشابه با اطلاعات پاسپورت شما باشد ( حروف، کلمات و… با هم مغایرتی نداشته باشند). اطلاعات خود را با حروف انگلیسی یا روسی وارد کنید.
  • به فیلد های نام و نام خانوادگی در فرآیند ثبت نام دقت داشته باشید. در پر کردن این فیلد ها از خلاصه سازی یا ترجمه استفاده نکنید. پس از این که ثبت نام تمام شود، دیگر امکان تغییر اطلاعات وجود ندارد.
  • اگر اطلاعاتی که وارد می کنید از نظر شما درست است ولی به هر دلیلی سیستم به شما خطایی در این زمینه می دهد یک ایمیل به نشانی passport@wmtransfer.com ارسال کنید و پیام خطا و اطلاعات ثبت نام (به شکل زیر) را در متن ایمیل خود وارد کنید.

نام و نام خانوادگی

نام میانی

تاریخ تولد

کشور، شهر و آدرس محل سکونت

ایمیل

شماره تلفن همراه

موضوع ایمیل خود را “Request for registration in WebMoney Transfer system. In care of Nikolai Dymov” وارد کنید. در این ایمیل می بایست اسکن پاسپورت یا یک مدرک شناسایی که اطلاعات شما را تایید می کند، نیز پیوست کنید. درخواست شما با اولویت بالایی انجام می گیرد.

پس از این که ثبت نام اولیه را انجام دهید، می توانید به کیف پول های الکترونیکی در WM Keeper Standard دسترسی داشته باشید.

WM Keeper Standard

یک برنامه ای دیگر از دسته WebMoney Keeper هاست که به اندازه ورژن Classic یا Light قوی نیست ولی استفاده از آن در بسیاری از موارد ساده و دارای محیطی کاربر پسند است. در واقع نوعی وبسایت سبک است که قابلیت های مدیریت حساب انتقال وجه وب مانی را در خود داراست.

چه کاربردی دارد؟

برای افراد زیر کاربردی است :

  • کسانی که به تازگی با وب مانی آشنا شده اند.
  • افرادی که حساب وب مانی دارند و می خواهند بدون استفاده از نرم افزار WebMoney Keeper WinPro یا ورژن Light به مدیریت حساب خود بپردازند.
  • افرادی که می خواهند فقط با داشتن یک نام کاربری و رمز عبور وارد حساب خود شوند.
  • افرادی که می خواهند به سادگی از وب مانی استفاده کنند.

قابلیت های آن چیست؟

  • وارد شدن به حساب با استفاده از نام کاربری و رمز عبور
  • کار کردن با آن از طریق دستگاه های موبایل
  • مشاهده موجودی کیف پول
  • افزایش موجودی با استفاده از کارت WM (چک Paymer)
  • انتقال وب مانی به دیگران
  • صدور و پرداخت فاکتور
  • مشاهده تراکنش های اخیر
  • سادگی در پرداخت هزینه های خدمات
  • خرید ساده از فروشگاه های آنلاین

با کلیک بر روی دکمه زیر وارد نمونه ای از WM Keeper Standard می شوید.

https://my.wmtransfer.com

علاوه بر WM Keeper Standard، می توانید از طریق برنامه های دیگر هم به حساب وب مانی خود دسترسی داشته باشید که در این آموزش به آن ها نمی پردازیم.

حالا وارد نشانی وارد نشانی start.wmtransfer.com شوید.

صفحه اصلی وبسایت وب مانیصفحه اصلی وبسایت وب مانی

شماره تلفن همراه خود را به فرم بین المللی وارد و سپس گزینه Proceed را انتخاب کنید.

وارد کردن شماره تلفن همراهوارد کردن شماره تلفن همراه

به یاد داشته باشید که WM Keeper Standard تحت وب است و به سیستم عامل وابستگی ندارد که در این صورت حتی با یک گوشی موبایل هم می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

پس از این که سیستم تایید کرد که شماره تلفن همراه شما از قبل در آن وجود ندارد، به صفحه ای جدید هدایت می شوید که می بایست در آن جا اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

فرمی که در شکل زیر می بینید را فقط با اطلاعات واقعی خود پر کنید.

فرم افتتاح حساب وب مانیفرم افتتاح حساب وب مانی

مطمئن شوید که سوال امنیتی و پاسخ آن را به شکلی وارد کنید که بعدا یادتان نرود! اگر دسترسی به حساب خود را از دست بدهید به پاسخی که به سوال امنیتی داده اید، نیاز خواهید داشت.

پس از این که اطلاعات خود را وارد کردید روی گزینه Proceed کلیک کنید.

اطلاعاتی که وارد کردید را بررسی کنید و دوباره روی گزیته Proceed کلیک کنید.

بازبینی اطلاعات وارد شدهبازبینی اطلاعات وارد شده

پس از چند دقیقه ایمیل با کد ثبت نام دریافت می کنید. اگر در فرم ثبت نام ایمیل دیگری هم وارد کرده باشید، یک کپی از همین ایمیل به آن هم ارسال می شود. روی لینک داخل این ایمیل کلیک کنید.

ایمیل تایید ثبت نامایمیل تایید ثبت نام

اگر ایمیلی دریافت نکردید، پوشه Spam ایمیل خود را بررسی کنید. بعضی مواقع ممکن است این ایمیل ها به عنوان هرزنامه شناخته شوند.

تایید ایمیل با وارد کردن تاییدیهتایید ایمیل با وارد کردن تاییدیه

پس از این که کد ثبت نام تایید شد، از شما خواسته می شود با پیامکی که به تلفن همراه شما ارسال می شود، شماره تلفن همراه خود را تایید کنید. روی Proceed کلیک کنید.

تایید شماره تلفن همراهتایید شماره تلفن همراه

کد فعال سازی که از طریق پیامک برای شما فرستاده شده است را وارد و سپس روی گزینه Proceed کلیک کنید.

تایید شماره تلفن با وارد کد پیامک شدهتایید شماره تلفن با وارد کد پیامک شده

در حین ثبت نام، علاوه بر این که می توانید منتظر دریافت کد پیامکی شوید، همچنین می توانید به شکلی که توضیح داده شده، شماره تلفن خود را از طریق ارسال پیامک به وب مانی تایید کنید.

دریافت کد تاییددریافت کد تایید

حالا با وارد کردن اطلاعاتی که در فرم جدید از شما خواسته می شود و کلیک روی گزینه OK، ثبت نام را تکمیل کنید.

ورود به حساب کاربریورود به حساب کاربری

پس از ثبت نام، ایمیلی دریافت می کنید که شامل یک سری لینک ها به صفحاتی است که اطلاعات خوبی در استفاده از سیستم به شما می دهد.

ورود به حساب وب مانی برای اولین بار

حالا که مراحل افتتاح حساب وب مانی به پایان رسید و شما یک حساب فعال در این سیستم دارید، در اولین ورود به حساب وب مانی می بایست یک کیف پول ایجاد کنید. به این منظور در صفحه اصلی وبسایت بر روی گزینه Log In در بالای صفحه کلیک کنید.

نام کاربری و رمز عبور و عبارت امنیتی که در تصویر دیده می شود، وارد و سپس گزینه Log in را انتخاب کنید.

ورود به حساب وب مانیورود به حساب وب مانی

پس از این که با موفقیت وارد WM Keeper Standard (Mini) شدید از شما خواسته می شود که یک کیف پول وب مانی یا WM-purse بسازید. این پیام را نمی توانید، ببندید.

انتخاب نوع کیف پول وب مانیانتخاب نوع کیف پول وب مانی

در سربرگ Purses که در از اولین ورود پس از افتتاح حساب وب مانی به آن هدایت می شوید، نوع WM-purse دلخواه خود را برای ساخت، انتخاب کنید، قوانین را بپذیرید و روی دکمه Create کلیک کنید.

پذیرش قوانین و تایید نوع کیف پولپذیرش قوانین و تایید نوع کیف پول

اگر کیف پول با موفقیت ساخته شود، پیامی مشابه پیام زیر دریافت می کنید.

پیام موفقیت در ساخت کیف پولپیام موفقیت در ساخت کیف پول

به همین روش می توانید برای دیگر انواع ارز ها نیز کیف پول بسازید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

موسسات مالی در طی ۳۰ سال گذشته حمایت های زیادی تخریب صنایع کرده اند چرا که فکر می کنند بروز یک فناوری جدید می تواند باعث به حاشیه رفتن آن ها شود. بنابراین برای این که بتوانند در برابر تغییرات مقاوم شوند، بانک ها به طور فعالانه اقدام به راه اندازی آزمایشگاه های تحقیق و توسعه کرده اند تا بتوانند از این طریق با کمک گسترش دهندگان بلاک چین پتانسیل ایجاد تحول این فناوری را مورد بررسی قرار دهند. اما این که کاربرد بلاک چین چیست و چه ویژگی هایی دارد که بانک ها آن را رقیب خود می دانند، مسئله مهمی است که در ادامه می خواهیم آن را توضیح دهیم.

معرفی کاربرد بلاک چین

موسسات مالی، مانند بانک ها اولین نهاد هایی بودند که سعی داشتند شروع به مقابله با بلاک چین کنند ولی پس از آن تحصیل کرده ها، دولت ها و شرکت های مشاوره بعدا این لیست اضافه شدند.

تمام این کار ها علاوه بر کار هایی است که کار آفرینان و توسعه دهندگان انجام می دهند، است که سعی دارند روش جدیدی برای استفاده از بیت کوین یا بلاک چین اتریوم یا حتی ساخت یک بلاک چین کاملا جدید پیدا کنند.

تا به حال ۳ سال از این موضوع گذشته و نتیجه کار کم کم دارد مشخص می شود.

اگر چه هنوز برخی از جنبه های کار خیلی شفاف نیست ولی تا به حال درباره کاربرد بلاک چین موارد زیر برای ما مشخص است.

ایجاد هویت دیجیتال

بخش هویتی فناوری بلاک چین از طریق استفاده از کلید های رمز نگاری شده بدست می آید. ترکیبی از کلید خصوصی و عمومی یک مرجع هویت دیجیتال قوی بر اساس مالکیت ایجاد می کند. یعنی در این سیستم هر شخصی که از طریق این کلید ها هویتش تایید شود مالک مواردی است که به مشحصات هویتی آن تعلق گرفته است.

کلید عمومی روشی برای معرفی خود در یک جمعیت است (برای مثال ایمیل) و کلید خصوصی چیزی است که در یک عملیات دیجیتالی رضایت خود را از انجام کاری با آن ابراز می کنید. به زبان ساده تر کلید عمومی یک آدرس است که دیگران می توانند آن را داشته باشند (مانند خود آدرس ایمیل شما برای ارسال ایمیل) و کلید خصوصی ابزاری برای دسترسی به مواردی است که تحت مالکیت شماست (مانند پسورد ایمیل برای مشاهده ایمیل ها) و اما رمز گذاری پشتوانه انقلاب بلاک چین است.

امضای دیجیتال در بلاک چینامضای دیجیتال در بلاک چین

ارائه خدمات ثبت اسناد

بلاک چین ها یا همان زنجیره های بلاک نوآوری در زمینه ثبت و توزیع اطلاعات هستند. این فناوری برای ثبت هر دو نوع اطلاعات ایستا (یک رجیستری) و پویا (تراکنش ها) خوب هستند و باعث ایجاد یک سیر تکاملی در سیستم نگهداری اسناد می شود.

در مورد یک رجیستری، داده ها می توانند در زنجیره های بلاک در سه ترکیب زیر ذخیره شوند.

داده های رمز نشده – می تواند توسط هر کاربر در زنجیره بلاک خوانده شود و کاملا شفاف است و ابهامی در آن نیست.

داده های رمز شده – توسط کاربران از طریق یک کلید رمز گشایی می تواند خوانده شود. کلید دسترسی به داده ها را در زنجیره بلاک فراهم می کند و مدارکی هم ثبت می کند که نشان دهد که آن داده ها را چه کسی و در چه زمانی اضافه کرده است.

داده های هش شده – می تواند جدای از عملکردی که باعث ایجاد آن شده به نمایش در بیاید تا داده های را که دستکاری نشده اند را نشان دهد.

هش های زنجیره بلاک در ترکیبی از داده های اصلی نگهداری شده خارج از زنجیره ساخته می شود. اثر انگشت های دیجیتال برای مثال، معمولا در زنجیره بلاک هش می شوند، در حالی که بدنه اصلی اطلاعات را می توان آفلاین نگهداری کرد.

چنین سیستم اشتراکی از اسناد می تواند روش همکاری سازمان ها با یکدیگر را به کلی عوض کند.

در حال حاضر، با توجه به این که اطلاعات در سرور های خصوصی نگهداری می شوند، برای کمپانی های واسطه دخالت در فرآیند انجام تراکنش ها هزینه زیادی دارد چرا که باید اسناد را بررسی و درستی آن را تایید کنند. (مانند بانک ها)

اثبات غیر قابل تغییر بودن

ویژگی پایگاه داده یک زنجیره بلاک این است که تاریخچه خودش را دارد. به همین خاطر به بلاک چین غیر قابل تغییر می گویند. به عبارت دیگر، ایجاد تغییر در پایگاه داده بلاک چین بسیار سخت است چون باید تمام داده هایی که به دنبال آن می آیند نیز روی هر گره در این زنجیره ای از بلاک ها تغییر یابد. در این صورت لاک چین بیشتر یک سیستم تشکیل شده از اسناد است تا یک پایگاه داده.

ارائه خدمات به عنوان یک پلتفرم

ارز های رمز پایه جزو اولین پلتفرم هایی بودند که با استفاده از فناوری بلاک چین توسعه یافتند. حالا، مردم به این فکر هستند که از ایده یک پلتفرم برای مبادله ارز های رمز پایه به سمت ایده راه اندازی پلتفرمی برای قرارداد های هوشمند بروند.

عبارت قرارداد هوشمند تبدیل به یک مفهوم کلی شده است ولی این ایده می تواند به چند دسته تقسیم شود.

حتما تا به حال در فیلم ها دیده اید که دستگاه هایی در مکان های عمومی وجود دارد که در ازای وارد کردن یک اسکناس به آن می توانید، از منوی آن خوراکی دلخواهی را انتخاب و دریافت کنید؛ این کار به صورت خودکار و بین شما و آن ماشین صورت می گیرد. قرارداد هوشمندی هم مشابه همین ماشین در سال ۱۹۹۰ توسط نیک زابو بوجود آمد. در این حالت ماشین ها پس از دریافت یک ورودی خارج از خود (یک ارز رمز پایه) یا ارسال فرمان فعال سازی یک فعالیت در زنجیره بلاک، کاری را انجام می دهد.

مفهومی به نام قرارداد های قانونی هوشمند یا قرارداد های ریکاردین هم وجود دارد. بیشتر این برنامه های کاربردی بر پایه این ایده توافق متقابل هستند و این حالت حاصل رضایت طرفین با قرارداد است. بنابراین یک قرارداد می تواند ترکیبی از توافق های کلامی، توافق های نوشتاری و حالا هم نوعی از جنبه های بلک چین مانند تایم استمپ ها، توکن ها، حسابرسی، هماهنگی مدارک یا منطق تجارت باشد.

در نهایت، مفهومی هم به نام قرارداد های هوشمند اتریوم وجود دارد. این قرارداد ها که دارایی های درون شبکه بلاک چین را مدیریت می کند، بر روی فعال و انفعالات در بلاک چین اتریوم اعمال می شود. اتریوم به خودی خود یک پلتفرم برای کد قرارداد هوشمند است.

ساختمان بلاک چینساختمان بلاک چین

بلاک چین ها از یک فناوری جدید ساخته نشده اند و حاصل به کار گیری منحصر به فرد سه فناوری موجود هستند. رمزنگاری در این شبکه برای تایید هویت افراد مورد استفاده قرار می گیرد. شبکه نقطه به نقطه شبکه ای است که از ارتباط نقاط یا همان گره ها به وجود می آید و هر گره اطلاعاتی را به همراه دارد که با دیگران به اشتراک می گذارد. از طریق یک پروتکل ارتباط بین اعضا ایجاد می شود و با این که هر گره بر روی تامین منافع خودش متمرکز است، در همکاری با دیگر اعضای شبکه فعالیت می کند.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فروشگاه اینترنتی آمازون یک شرکت تجارت الکترونیک و رایانش ابری آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ توسط Jeff Bezos، در شهر سیاتل ایالت واشینگتن، تأسیس شد. این شرکت فعالیت اصلی خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب آغاز و سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست دوم از طریق اینترنت نمود. شرکت آمازون هم‌اکنون کتاب، CD و DVD، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش و لباس نیز عرضه می‌کند و امروزه بیشترین میزان فروش را در بین سایر فروشگاه‌های اینترنتی داراست. در این مقاله به آموزش خرید از آمازون در ایران و چگونگی پرداخت مبلغ آن توسط وب سایت Pay98 در دو بخش مجزا پرداخته ایم:

  1. آموزش خرید از آمازون توسط Pay98 از طریق ویزا کارت/مستر کارت
  2. آموزش خرید مستقیم از آمازون

آموزش خرید از آمازون توسط Pay98 از طریق ویزا کارت/مستر کارت


وب سایت آمازون به دلیل قوانین کشور آمریکا، کاربران ایرانی را تحریم نموده است. به همین دلیل امکان خرید از آمازون بطور مستقیم و توسط ایرانیان وجود ندارد. وب سایت Pay98، ارائه دهنده خدمات پرداخت بین المللی، به راحتی محصول مورد نظر شما را از آمازون خریداری نموده و به شما درب منزل تحویل می دهد. Pay98 فرآیند خرید از سایت های خارجی با کارت شتاب را برای کاربران ایرانی فراهم می کند.

در صورتی که عضو سایت ما (Pay98) نیستید، هم اکنون ثبت نام نموده و وارد پنل کاربری خود شوید.

خرید توسط Pay98 از طریق ویزا کارت

در پنل کابری، وارد بخش “خدمات ویزا کارت” یا “خدمات مستر کارت” شده و زیر مجموعه “خرید با ویزا کارت” را انتخاب نمایید. در فیلد “قیمت محصول”، معادل دلاری قیمت محصول مورد نظر را که در صفحه پرداخت وب سایت آمازون نمایش داده شده، وارد نموده و مبلغ قابل پرداخت به تومان برای شما نمایش داده می شود.

نکته مهم : خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش در Pay98، از مبلغ نهایی و قابل پرداخت در وب سایت مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. برخی از وب سایت ها پس از تکمیل فرآیند سفارش و در آخرین مراحل، مبلغی را به عنوان کارمزد یا مالیات به کل مبلغ قابل پرداخت می افزایند.

در فیلد “لینک محصول/سرویس” آدرس صفحه محصول انتخاب شده در آمازون را وارد نمایید. اگر توضیحات اضافه ای در رابطه با محصول مورد نظر وجود دارد (مانند نحوۀ ارسال یا خرید لوازم جانبی محصول)، آن را در بخش “توضیحات اضافه” وارد نمایید.

همانطور که بیان شد وب سایت Amazon کابران ایرانی را تحریم نموده و به همین جهت، گزینه “مشخصات خارج کشور” قرار داده شده تا با انتخاب آن، محصول مورد نظر با هویت فردی خارج از کشور خریداری شده و به شما در ایران تحویل گردد.

اگر در وب سایت Amazon حساب کابری دارید، گزینه “حساب کابری” را انتخاب نموده و نام کاربری و کلمه عبور خود را یادداشت نمایید. سپس یک اسکرین شات از صفحه محصول مورد نظر خود تهیه نموده و آن را در بخش “فایل پیوست” ضمیمه کنید.

در انتها پس از کلیک بر روی دکمه ثبت درخواست، همکاران ما در اسرع وقت محصول مورد نظر شما را خریداری نموده و می توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید. با Pay98 شما می توانید به سادگی اقدام به خرید ارزان از آمازون نمایید.


آموزش خرید مستقیم از آمازون


اگر خودتان دارای مستر کارت یا ویزا کارت هستید، می توانید اقدام به خرید مستقیم از آمازون نمایید. با وجود محصولات بسیاری که برای فروش در Amazon موجود است، می توانید انتخاب های خود را محدود نموده و ساعت ها صرف خرید و بازدید از محصولات فروشگاه اینترنتی آمازون نمایید. با این حال، Amazon همراه با تعدادی از ویژگی های مجهز به شما در پیدا کردن محصول مورد نظرتان کمک خواهد نمود. در ویدئو زیر خلاصه ای از مراحل انتخاب و خرید محصولات در وب سایت آمازون نشان داده شده است:

ثبت نام اولیه در آمازون (Amazon)

برای شروع خرید از آمازون روی گزینه “Account and Lists” رفته و سپس یک پنجره جدید با یک لیست از گزینه ها ظاهر می شود. دقیقاً پایین دکمه “Sign in”، یک سوال از شما می پرسد که آیا مشتری جدید بوده یا مایل هستید به سایت وارد شوید.

خرید از آمازون مرحله 1

سپس بر روی گزینه “Start here” کلیک نمایید. این لینک شما را به یک فرم ثبت نام برای ایجاد حساب کاربری جدید در وب سایت آمازون منتقل می کند. در صفحه جدید، فرم ثبت نام را تکمیل نموده و نام کاربری، ایمیل و رمز عبور دلخواه برای خود انتخاب کنید.

خرید از آمازون مرحله 2

در مرحله بعد می بایست آدرس پستی خود را اضافه کنید. شما می توانید محصول مورد نظرتان را به خانه یا محل کار خود ارسال کنید. آمازون به شما اجازه می دهد تا بیش از یک آدرس پستی استفاده کنید، بنابراین می توانید چندین آدرس اضافه نمایید. برای این کار روی “Your Account” کلیک کنید و “Address Book” را در بالای منو انتخاب کنید.

خرید از آمازون مرحله 3

سپس در قسمت تنظیمات، روی “Add New Address” کلیک کنید. اگر می خواهید بسته را به شخص دیگری بفرستید، می توانید اسامی و آدرس ها را برای افرادی غیر از خودتان نیز تعریف کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید محصول خریداری شده را به دوستتان هدیه دهید. اگر در مورد آدرس پستی خود نگران هستید، می توانید از ویژگی Amazon Locker استفاده کنید. در انتها با کلیک بر روی “Save & Continue” فرآیند ثبت آدرس به پایان می رسد.

در مرحله بعد، شما باید اطلاعات پرداخت خود را اضافه نمایید. در این بخش می توانید کارت اعتباری، کارت نقدی یا کارت هدیه را وارد کنید تا بتوانید از آنها برای خرید از آمازون استفاده کنید. برای این کار روی “Your Account” کلیک کنید. منو “Manage Payment Options” را در بخش پرداخت باز کنید. روی “Add a payment method” کلیک کنید.

خرید از آمازون مرحله 4

روش پرداختی که می خواهید اضافه کنید، مانند کارت اعتباری را انتخاب کنید. اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. اگر آدرس پستی شما متفاوت باشد مطمئن شوید که آدرس صورتحساب صحیح است. اطلاعات وارد شده را تأیید نموده و پس از آن ثبت نام شما جهت خرید از آمازون با موفقیت به پایان می رسد.

جستجو و دسته بندی محصولات در آمازون (Amazon)

در بالای صفحه یک جعبه مستطیلی خاکستری خواهید دید. با استفاده از موس کامپیوتر خود، مکان نما را در جعبه قرار دهید. با استفاده از نوار جستجو، آمازون نتایج شما را محدود نموده و بر کلمات کلیدی تمرکز می نماید. جهت جستجو از کلمات کلیدی مرتبط با محصولی که می خواهید خریداری کنید، استفاده نمایید.

نوار جستجو آمازون

همچنین در کنار نوار جستجو یک فلش را مشاهده خواهید کرد. برای نشان دادن یک لیست از دسته ها، روی فلش کلیک کنید. جستجو بر اساس طبقه بندی، نتایج بیشتری را نمایش می دهد. مرور بر اساس طبقه بندی برای زمانی است که شما یک ایده در ذهن خود دارید اما از محصول دقیق مطمئن نیستید. به عنوان مثال، اگر شما علاقه مند به خرید موسیقی جدیدی هستید اما هنرمند خاصی را در نظر ندارید، می توانید بر اساس دسته بندی نتایج را لیست کنید.

دسته بندی در آمازون

انتخاب و خرید محصول در آمازون (Amazon)

یرای خرید از آمازون روی یک محصول کلیک کنید. این صفحه محصول انتخابی را نمایش می دهد به طوری که شما می توانید توضیح، جزئیات محصول و بررسی های کاربران را بخوانید. شما همچنین می توانید عکسهای بیشتری از محصول را در این صفحه مشاهده کنید.

انتخاب محصول در آمازون

آمازون قیمت محصول موجود در انبار خود را نمایش می دهد، اما شما ممکن است بتوانید محصول مورد نظر را از سایر فروشندگان نیز خریداری کنید. پایین بخش توضیح محصول، شما یک لینک با عنوان “Used & new” خواهید دید که به شما گزینه های بیشتری در رابطه با خرید محصول ارائه می دهد. با استفاده از این لینک، لیستی از تمام پیشنهادات برای محصولی که قصد خریداری آن را دارید مشاهده می کنید. این لیست شامل هزینه های محصول و حمل و نقل آن، شرایط محصول، آدرس فروشنده و اطلاعات سایت فروشنده است.

فیلتر کالاهای دست دوم در آمازون

برای محدود کردن نتایج خود به محصولات جدید یا استفاده شده، تنها از فیلترهای موجود در نوار کناری سمت چپ استفاده کنید. آمازون حمل و نقل رایگان را در سفارشات واجد شرایط با ارزش بیش از ۳۵ دلار ارائه می دهد، اما کالاهای استفاده شده از این قاعده پیروی نمی کنند. هنگام انتخاب خود، فراموش نکنید هزینه های حمل و نقل را در نظر بگیرید. همچنین بررسی کنید که آیا آمازون سفارش شما را از طریق انبار خود انجام می دهد یا اینکه از یک فروشنده خصوصی آن را خریداری می کند.

پس از انتخاب نهایی محصول، روی گزینه “Add to Cart” کلیک کنید. این دکمه شما را به یک صفحه حاوی محصولات موجود در سبد خریدتان هدایت می کند. آمازون همچنین موارد مرتبطی که ممکن است به خرید آنها علاقه مند باشید را نشان می دهد. اگر بخواهید بیش از یک عدد از همان محصول را خریداری کنید، آمازون به شما این امکان را می دهد و می توانید تعداد کالای مورد نظر را در بخش “Qty” تعیین کنید.

پرداخت فاکتور محصول در آمازون

شما می توانید اقلام را در سبد خرید خود برای مدت زمان طولانی نگه دارید، اما آمازون می تواند آنها را بر اساس موجودی و قیمت روز محصولات، حذف یا اصلاح قیمت نماید. پس از این مرحله بر روی گزینه “Proceed to Checkout” کلیک نموده و آمازون از شما می خواهد که آدرس پستی و روش پرداخت را برای سفارش خود انتخاب کنید.

در انتها پس از کلیک روی گزینه “Place your order” سفارش شما تکمیل شده و به آدرس پستی مورد نظرتان ارسال می گردد. فقط به این نکته توجه داشته باشید که یک ایمیل حاوی لینک تأیید خرید برای شما ارسال می گردد که بایستی حتماً لینک موجود در آن را در مرورگر خود باز نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ثبت نام در وبسایت وب مانی (WebMoney)

به منظور ثبت نام اولیه در وبسایت وب مانی می بایست اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

ثبت نام در سیستم انتقال وجه وب مانی چند دقیقه زمان می گیرد و بهتر از پیش از این کار به چند نکته توجه داشته باشید.

  • در زمان ثبت نام حتما اطلاعات واقعی خود را وارد کنید.
  • اطلاعاتی که وارد می کنید باید کاملا مشابه با اطلاعات پاسپورت شما باشد ( حروف، کلمات و… با هم مغایرتی نداشته باشند). اطلاعات خود را با حروف انگلیسی یا روسی وارد کنید.
  • به فیلد های نام و نام خانوادگی در فرآیند ثبت نام دقت داشته باشید. در پر کردن این فیلد ها از خلاصه سازی یا ترجمه استفاده نکنید. پس از این که ثبت نام تمام شود، دیگر امکان تغییر اطلاعات وجود ندارد.
  • اگر اطلاعاتی که وارد می کنید از نظر شما درست است ولی به هر دلیلی سیستم به شما خطایی در این زمینه می دهد یک ایمیل به نشانی passport@wmtransfer.com ارسال کنید و پیام خطا و اطلاعات ثبت نام (به شکل زیر) را در متن ایمیل خود وارد کنید.

نام و نام خانوادگی

نام میانی

تاریخ تولد

کشور، شهر و آدرس محل سکونت

ایمیل

شماره تلفن همراه

موضوع ایمیل خود را “Request for registration in WebMoney Transfer system. In care of Nikolai Dymov” وارد کنید. در این ایمیل می بایست اسکن پاسپورت یا یک مدرک شناسایی که اطلاعات شما را تایید می کند، نیز پیوست کنید. درخواست شما با اولویت بالایی انجام می گیرد.

پس از این که ثبت نام اولیه را انجام دهید، می توانید به کیف پول های الکترونیکی در WM Keeper Standard دسترسی داشته باشید.

WM Keeper Standard

یک برنامه ای دیگر از دسته WebMoney Keeper هاست که به اندازه ورژن Classic یا Light قوی نیست ولی استفاده از آن در بسیاری از موارد ساده و دارای محیطی کاربر پسند است. در واقع نوعی وبسایت سبک است که قابلیت های مدیریت حساب انتقال وجه وب مانی را در خود داراست.

چه کاربردی دارد؟

برای افراد زیر کاربردی است :

  • کسانی که به تازگی با وب مانی آشنا شده اند.
  • افرادی که حساب وب مانی دارند و می خواهند بدون استفاده از نرم افزار WebMoney Keeper WinPro یا ورژن Light به مدیریت حساب خود بپردازند.
  • افرادی که می خواهند فقط با داشتن یک نام کاربری و رمز عبور وارد حساب خود شوند.
  • افرادی که می خواهند به سادگی از وب مانی استفاده کنند.

قابلیت های آن چیست؟

  • وارد شدن به حساب با استفاده از نام کاربری و رمز عبور
  • کار کردن با آن از طریق دستگاه های موبایل
  • مشاهده موجودی کیف پول
  • افزایش موجودی با استفاده از کارت WM (چک Paymer)
  • انتقال وب مانی به دیگران
  • صدور و پرداخت فاکتور
  • مشاهده تراکنش های اخیر
  • سادگی در پرداخت هزینه های خدمات
  • خرید ساده از فروشگاه های آنلاین

با کلیک بر روی دکمه زیر وارد نمونه ای از WM Keeper Standard می شوید.

https://my.wmtransfer.com

علاوه بر WM Keeper Standard، می توانید از طریق برنامه های دیگر هم به حساب وب مانی خود دسترسی داشته باشید که در این آموزش به آن ها نمی پردازیم.

حالا وارد نشانی وارد نشانی start.wmtransfer.com شوید.

صفحه اصلی وبسایت وب مانیصفحه اصلی وبسایت وب مانی

شماره تلفن همراه خود را به فرم بین المللی وارد و سپس گزینه Proceed را انتخاب کنید.

وارد کردن شماره تلفن همراهوارد کردن شماره تلفن همراه

به یاد داشته باشید که WM Keeper Standard تحت وب است و به سیستم عامل وابستگی ندارد که در این صورت حتی با یک گوشی موبایل هم می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

پس از این که سیستم تایید کرد که شماره تلفن همراه شما از قبل در آن وجود ندارد، به صفحه ای جدید هدایت می شوید که می بایست در آن جا اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.

فرمی که در شکل زیر می بینید را فقط با اطلاعات واقعی خود پر کنید.

فرم افتتاح حساب وب مانیفرم افتتاح حساب وب مانی

مطمئن شوید که سوال امنیتی و پاسخ آن را به شکلی وارد کنید که بعدا یادتان نرود! اگر دسترسی به حساب خود را از دست بدهید به پاسخی که به سوال امنیتی داده اید، نیاز خواهید داشت.

پس از این که اطلاعات خود را وارد کردید روی گزینه Proceed کلیک کنید.

اطلاعاتی که وارد کردید را بررسی کنید و دوباره روی گزیته Proceed کلیک کنید.

بازبینی اطلاعات وارد شدهبازبینی اطلاعات وارد شده

پس از چند دقیقه ایمیل با کد ثبت نام دریافت می کنید. اگر در فرم ثبت نام ایمیل دیگری هم وارد کرده باشید، یک کپی از همین ایمیل به آن هم ارسال می شود. روی لینک داخل این ایمیل کلیک کنید.

ایمیل تایید ثبت نامایمیل تایید ثبت نام

اگر ایمیلی دریافت نکردید، پوشه Spam ایمیل خود را بررسی کنید. بعضی مواقع ممکن است این ایمیل ها به عنوان هرزنامه شناخته شوند.

تایید ایمیل با وارد کردن تاییدیهتایید ایمیل با وارد کردن تاییدیه

پس از این که کد ثبت نام تایید شد، از شما خواسته می شود با پیامکی که به تلفن همراه شما ارسال می شود، شماره تلفن همراه خود را تایید کنید. روی Proceed کلیک کنید.

تایید شماره تلفن همراهتایید شماره تلفن همراه

کد فعال سازی که از طریق پیامک برای شما فرستاده شده است را وارد و سپس روی گزینه Proceed کلیک کنید.

تایید شماره تلفن با وارد کد پیامک شدهتایید شماره تلفن با وارد کد پیامک شده

در حین ثبت نام، علاوه بر این که می توانید منتظر دریافت کد پیامکی شوید، همچنین می توانید به شکلی که توضیح داده شده، شماره تلفن خود را از طریق ارسال پیامک به وب مانی تایید کنید.

دریافت کد تاییددریافت کد تایید

حالا با وارد کردن اطلاعاتی که در فرم جدید از شما خواسته می شود و کلیک روی گزینه OK، ثبت نام را تکمیل کنید.

ورود به حساب کاربریورود به حساب کاربری

پس از ثبت نام، ایمیلی دریافت می کنید که شامل یک سری لینک ها به صفحاتی است که اطلاعات خوبی در استفاده از سیستم به شما می دهد.

ورود به حساب وب مانی برای اولین بار

حالا که مراحل افتتاح حساب وب مانی به پایان رسید و شما یک حساب فعال در این سیستم دارید، در اولین ورود به حساب وب مانی می بایست یک کیف پول ایجاد کنید. به این منظور در صفحه اصلی وبسایت بر روی گزینه Log In در بالای صفحه کلیک کنید.

نام کاربری و رمز عبور و عبارت امنیتی که در تصویر دیده می شود، وارد و سپس گزینه Log in را انتخاب کنید.

ورود به حساب وب مانیورود به حساب وب مانی

پس از این که با موفقیت وارد WM Keeper Standard (Mini) شدید از شما خواسته می شود که یک کیف پول وب مانی یا WM-purse بسازید. این پیام را نمی توانید، ببندید.

انتخاب نوع کیف پول وب مانیانتخاب نوع کیف پول وب مانی

در سربرگ Purses که در از اولین ورود پس از افتتاح حساب وب مانی به آن هدایت می شوید، نوع WM-purse دلخواه خود را برای ساخت، انتخاب کنید، قوانین را بپذیرید و روی دکمه Create کلیک کنید.

پذیرش قوانین و تایید نوع کیف پولپذیرش قوانین و تایید نوع کیف پول

اگر کیف پول با موفقیت ساخته شود، پیامی مشابه پیام زیر دریافت می کنید.

پیام موفقیت در ساخت کیف پولپیام موفقیت در ساخت کیف پول

به همین روش می توانید برای دیگر انواع ارز ها نیز کیف پول بسازید.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1396 | نظرات ()